Alustasin
oma karjääri ettevõttes AS R-Kiosk Estonia aastas 2015 klienditeenindajana
Tallinna Lennujaama poes. Alates aprill 2018 olin Viru Keskuse kaupluse
juhataja, ja alates oktoober 2020 juhatan kaks poodi - Vabaduse Tunnel ja
Vabaduse Väljak.
Mina
ja minu meeskond oleme meie ettevõtte esindajad ja meie eesmärk on parim, aus ja
sõbralik klientide teenindus. Iga klient
kaupluse astudes peab saama kõik R-Kioskis pakutavaid tooteid ja teenuseid.
Minu isiklik eesmärk on olla aus, sõbralik, positiivne ja õiglane juht. Iga tööpäeva alustame positiivsete
hoiakutega.
Minu töö kohustused on:
Poe personali
juhtimine. Meeskonna toimimise jälgin
müügitulemuse ja tagasiside (klientidelt) analüüsimisel. Annan ausa tagasisidet
kaupluse sisse koosolekutel ja arengu vestlustel töötajatega. Jälgin kaupluse
müügitulemuse, panen paika kaupluse müügi eesmärgid, tutvustan eesmärgid ja
tulemus töötajatele. Koolitan poe personaali ja uued töötajad lähtudes
ettevõtte juhendamise põhimõttetest.
Poe tööprotsesside
juhtimine. Kaupade
tellimine ja vastuvõtt. Tellin kaubad ise kasutades skännerit ja programmi
Navision. Kaupade tellimisel arvestan
kaupade hetkel seisu laos, müügitulemuse, tarne graafikut, mis kampaaniad
tulevikus, riigipühad, võrreldavate perioodide müügistatistikat. Kaupade
tellimused olid optimaalsed, kaupa oli piisavalt tarnest tarneni. Mõned kaubad tulevad ka
automaatselt, aga kogused alati saan korrigeerida vastavalt müügitulemusele.
Kaupade
väljapanekud. Teen kaupluses kaupade
väljapanekut vastaval planogrammidele ja kehtivatele kampaaniatele. Sain kiituse oma otsekohese juhi poolt, et
kauplus on ilus ja riiulid on korralikult vormistatud.
Jälgin
kaupluse toimimist. Jälgin et kauplus oleks
puhas (tellin vajalikud puhastus vahendid ja jälgin nende õiget
kasutamist), teenindajad tööriietes (vastavalt ettevõtte tööriiete juhendile)
ja korrektse välimusega, teenindajad õigel ajal tööl, kauplus on avatud õigel
lahtiolekuajal.
Toorainetes
õige markeering („tänava toitu“ märgistus: millal pandi sulama, mis kuupäevani
kõlblik), kontrollin realiseerimis ajad kaupadel, teen ettepanekud probleemsete kaupade kiireks
realiseerimiseks, et vältida mahakandmisi.
Tehniliste
vahendite (konditsioneerid, külmikud, sügav külmikud, grillid, ahi) õige
kasutamine. Kontrollin, et tehnilised vahendid teenindajad kasutavad vastavalt
instruktsioonidele ja kasutavad õiged puhastus vahendid hooldamiseks ja
puhastamiseks. Kontrollin, et külmikute temperatuurid fikseeritakse
igapäevaselt kirjalikult vastavasse tabelisse.
Klientide teenindus. Vajadusel
klientide teenindamine kassas. Kui on teenindajate puudus või on vaja abi kassatöös
ja klientide teenindamisel, siis töötan kassas ka. Olen kiire ja sõbralik,
hästi tean pakutavaid teenuseid ja kaupa. Sain positiivset tagasisidet
klientidelt ja otsekohese juhi poolt
Dokumentatsioon ja
aruandlus. Töö graafikud. Koostan töötajate töögraafikud
arvestades nende soovipäevadega ja puhkustega, riigipühadega, õigusaktidega ja
erinevatega kampaaniatega. Kaebusi polnud.
Minu
tugevaks küljeks on analüüsimis oskus, kaupade müügiks ettevalmistamine,
kaupade väljapanek, sortimenti tundmine. Teen ettepanekud oma otsekohese juhile
automaat tellimise korrigeerimiseks. Samuti tegin talle ettepaneku ümber
korraldada laopinda, et oleks mugavam ja ohutum ladustada kaupa.
Käin
koosolekutel ja koolitusel, et paremini tundma oma tööd ja ettevõtet. Nõrgaks küljeks
nimetan äkilise iseloomu ja liigset emotsionaalsust. Tean sellest ja õppisin
ennast kätes hoidma. Seda mul eriti vaja tagasiside andmisel töötajatele, sest
tagasiside ei ole alati meeldiv. Õppisin enne mõelda ja kõik kaaluda ja siis
rääkida.
Comments
Post a Comment