Skip to main content

Kutsealane eneseanalüüs

Alustasin oma karjääri ettevõttes AS R-Kiosk Estonia aastas 2015 klienditeenindajana Tallinna Lennujaama poes. Alates aprill 2018 olin Viru Keskuse kaupluse juhataja, ja alates oktoober 2020 juhatan kaks poodi - Vabaduse Tunnel ja Vabaduse Väljak.

Mina ja minu meeskond oleme meie ettevõtte esindajad ja meie eesmärk on parim, aus ja sõbralik klientide teenindus.  Iga klient kaupluse astudes peab saama kõik R-Kioskis pakutavaid tooteid ja teenuseid. Minu isiklik eesmärk on olla aus, sõbralik, positiivne ja õiglane  juht. Iga tööpäeva alustame positiivsete hoiakutega.

Minu  töö kohustused on:

Poe personali juhtimine. Meeskonna toimimise jälgin müügitulemuse ja tagasiside (klientidelt) analüüsimisel. Annan ausa tagasisidet kaupluse sisse koosolekutel ja arengu vestlustel töötajatega. Jälgin kaupluse müügitulemuse, panen paika kaupluse müügi eesmärgid, tutvustan eesmärgid ja tulemus töötajatele. Koolitan poe personaali ja uued töötajad lähtudes ettevõtte juhendamise põhimõttetest.

Poe tööprotsesside juhtimine.  Kaupade tellimine ja vastuvõtt. Tellin kaubad ise kasutades skännerit ja programmi Navision.  Kaupade tellimisel arvestan kaupade hetkel seisu laos, müügitulemuse, tarne graafikut, mis kampaaniad tulevikus, riigipühad, võrreldavate perioodide müügistatistikat. Kaupade tellimused olid optimaalsed, kaupa oli piisavalt  tarnest tarneni. Mõned kaubad tulevad ka automaatselt, aga kogused alati saan korrigeerida vastavalt müügitulemusele.

Kaupade väljapanekud.  Teen kaupluses kaupade väljapanekut vastaval planogrammidele ja kehtivatele kampaaniatele.  Sain kiituse oma otsekohese juhi poolt, et kauplus on ilus ja riiulid on korralikult vormistatud.

Jälgin kaupluse toimimist. Jälgin et kauplus oleks  puhas (tellin vajalikud puhastus vahendid ja jälgin nende õiget kasutamist), teenindajad tööriietes (vastavalt ettevõtte tööriiete juhendile) ja korrektse välimusega, teenindajad õigel ajal tööl, kauplus on avatud õigel lahtiolekuajal.

Toorainetes õige markeering („tänava toitu“ märgistus: millal pandi sulama, mis kuupäevani kõlblik), kontrollin realiseerimis ajad kaupadel, teen ettepanekud  probleemsete kaupade kiireks realiseerimiseks, et vältida mahakandmisi.

Tehniliste vahendite (konditsioneerid, külmikud, sügav külmikud, grillid, ahi) õige kasutamine. Kontrollin, et tehnilised vahendid teenindajad kasutavad vastavalt instruktsioonidele ja kasutavad õiged puhastus vahendid hooldamiseks ja puhastamiseks. Kontrollin, et külmikute temperatuurid fikseeritakse igapäevaselt kirjalikult vastavasse tabelisse.

Klientide teenindus. Vajadusel klientide teenindamine kassas. Kui on teenindajate puudus või on vaja abi kassatöös ja klientide teenindamisel, siis töötan kassas ka. Olen kiire ja sõbralik, hästi tean pakutavaid teenuseid ja kaupa. Sain positiivset tagasisidet klientidelt ja otsekohese juhi poolt

Dokumentatsioon ja aruandlus. Töö graafikud. Koostan töötajate töögraafikud arvestades nende soovipäevadega ja puhkustega, riigipühadega, õigusaktidega ja erinevatega kampaaniatega. Kaebusi polnud.

Minu tugevaks küljeks on analüüsimis oskus, kaupade müügiks ettevalmistamine, kaupade väljapanek, sortimenti tundmine. Teen ettepanekud oma otsekohese juhile automaat tellimise korrigeerimiseks. Samuti tegin talle ettepaneku ümber korraldada laopinda, et oleks mugavam ja ohutum ladustada kaupa.

Käin koosolekutel ja koolitusel, et paremini tundma oma tööd ja ettevõtet. Nõrgaks küljeks nimetan äkilise iseloomu ja liigset emotsionaalsust. Tean sellest ja õppisin ennast kätes hoidma. Seda mul eriti vaja tagasiside andmisel töötajatele, sest tagasiside ei ole alati meeldiv. Õppisin enne mõelda ja kõik kaaluda ja siis rääkida.


Comments

Popular posts from this blog

Currikulum vitae

  Nimi:                           Regina Pintšuk Sünniaeg:                     aasta 1981 Aadress:                      Tallinn, Lasnamäe Telefon:                       5035215 E-mail:                          reginajarv@gmail.com Emakeel:                      vene Perekonnaseis:             vallaline, 1 laps   HARIDUS...

Tööalase tegevuse lühiülevaade

Tööalase tegevuse lühiülevaade AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade ja mugavuspoodide jaemüügikett Euroopas. Mugavuskaubanduse üksusel Reitan Convenience on peale Eesti ärid veel Norras (Narvesen), Rootsis (Pressbyran, 7Eleven), Taanis (7Eleven), Soomes (R-Kioski), Lätis (Narvesen) ja Leedus (Narvesen, Lietuvos Spauda). Kokku töötab ettevõttes üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 400. Algne R-kioski kontseptsioon pärineb Soomest, ent alates 2012 a. oleme Reitan Group’i osa. Eestis on meil võimalus areneda täiesti iseseisvalt kujundades sortimenti ja toidutooteid just Eesti inimestele sobivaks. Ettevõtte eesmärgid ja kultuuri kirjeldavad ettevõtte põhiväärtused. Need on kujunenud ettevõtte ajaloo jooksul ja AS R-Kiosk Estonia on väärtustel põhinev ettevõtte. Meie väärtused on: Me viime ellu äriideed. Meil on kõrge ärieetika. Me tegutseme võlavabalt. Me loome võitjate kultuuri. Me mõtleme positiivselt ja oleme tegusad...