Skip to main content

JUHENDAMINE JA JUHTIMINE


5.1   Töö organiseerimine ja juhtimine

Minu töökohustused on poe personali juhtimine, töö organiseerimine, kontrollimine ja tulemuse analüüsimine. Iga tööpäeva alguses mina teen väikese plaani päeva tegevustest: mida mina pean ise tegema (kas see on uus planogramm, töögraafiku koostamine, kauba tellimine/vastuvõtt või muu) ja mis ülesandeid annan alluvatele. Annan juhiseid selgelt ja arusaadavalt. Vajadusel selgitan.

Näiteks, R-kioskis paika pandud  kindlad hommikused ja õhtused tegevused, mille peab täitma  vahetuses olev teenindaja. Mina  jälgin, et  kõik tööd oleksid korrektselt  tehtud. Kui ülesandeid täidetakse  ebakorrektselt või üldse ei täideta, uurin, kas see oli pahatahtlik või teenindaja unustas ja vajadusel viin läbi vestluse. Olen abivalmis ja alati olen valmis vastama töötajate küsimustele.

Kontrollin üldist kaupade vastuvõtmist ja piisavust poes ning üleandmist lattu. Kaupade varude haldamine on minu kohustus, kaupa peab olema piisavalt tarnest tarneni, samas ei tohi kaup lattu seisma jääda. Et vältida sellist olukorda mind aitab hea analüüsimisoskus. Tegelen ka kaupade tagastamisega tagastuslattu (möödunud kampaania kaup, aegunud kaup) lähtudes ettevõtte korrast. Tellin õigeaegselt ja piisavas koguses kaupu jälgides tarnegraafikut, kasutades programmi Navision ja skännerit.  Kontrollin kaupade kvaliteeti (säilivusaega, kaubanduslikku välimust) nii kauba vastuvõtul, kui ka olemasoleval kaubal. Kontrollin  kokkulepitud sortimendi olemasolu, planogrammid peavad olema korrektsed, kaupa väljapanek vastavalt planogrammidele.

Optimeerin mahakandmisi, vajadusel palun soodushinda, et vältida suuri mahakandmisi. Selleks teen kaupluse ja lao üldist kontrolli kord kuus (kuu alguses) ja fikseerin  „realiseerimis aegade“ tabelites kaupa, mis aegub jookval kuul. Edastan selle info edasi kontorisse. Tagan kampaaniate olemasolu ja vastavuse kampaania juhendile, kontrollin kampaania väljapaneku vastavust  juhendile

Tagan puhtuse ja korra poe müügisaalis, laoruumis ja sellega piirneval territooriumil. Jälgin, et kauplus on puhas (tellin vajalikud puhastusvahendid ja jälgin nende õiget kasutamist). Teenindajate tööriided on korrektse välimusega (vastavalt tööriiete juhendile) ja et nad on  õigel ajal tööl.  Kauplus on avatud õigel lahtiolekuajal.

Kontrollin õiget  markeeringu toorainetes („tänava toitu“ märgistus: millal pandi sulama, mis kuupäevani kõlblik), temperatuuride tabelite täitmist.

Kord kuus koostan töögraafikuid. Teen eelmise kuu müükide analüüsi ja püstitan järgmise kuu eesmärgid, tutvustan aruannet töötajatele.

Sain regioonijuhilt tagasisidet, et saan oma töökohustustega hästi hakkama.

 

5.2   Töötajate juhendamine

Koordineerin poe personali tööd, kontrollin ja analüüsin töötulemusi. Tagan, et kõik töötajad lähtuvad igapäevatöös teenindusväärtustest ja teeninduspõhimõtetest, ettevõtte väärtustest, poe käsiraamatust jne. Ise olen eeskujuks oma meeskonnale klientide teenindamisel vastavalt ettevõtte teenindusstandardile.

Juhendan uusi töötajaid ja aitan neil meeskonnas kohaneda. Minu eesmärk on selgitada uuele töötajale kõik igapäevatööks vajalikud teadmised ja oskused, tutvustada juhendmaterjale (R-Kioski käsiraamat, planogrammid, enesekontrolliplaan, tööohutusjuhend).

Selgitan ja vajadusel lahendan töötajate vahelisi probleeme ja pingeid. Viin läbi arenguvestlused ja koosolekud. Koosoleku läbiviimiseks teen koosolekukavat PowerPointis. Koosolekul iga teenindaja saab avastada oma arvamuse ja teha ettepanekuid, koos arutleme, kuidas saame muuta tööprotsessi tõhusamaks. Pärast koosolekut teen lühi kokkuvõtet paberkandjal töötajate jaoks.

Vastutan, et kõik töötajad täidavad ettevõttes kehtestatud eeskirju ja juhendeid.

Tagan, et kõik meeskonna liikmed on läbi lugenud Infokirja ja Kampaania juhendit  ja täidavad seal antud juhiseid. Iga kord, kui ilmub uus Infokiri ja Kampaania juhend, arutleme töötajatega juhendite sisu. Teen selle veel selle jaoks, et veenduda, et kõik said aru infot ühtemoodi ja korrektselt.

 

5.3   Tagasiside andmine

„Me räägime teineteisega- mitte üksteist!“ – see on üks R-Kioski põhiväärtustest. Olen avatud ja positiivne, kuulan teisi.

Annan meeskonna liikmetele alati tagasisidet - nii positiivset kui negatiivset. Kui tagasiside on positiivne, saan kiita teiste töötajate eest. Kiidan hea töötulemuse eest. Kui negatiivne, kunagi ei räägi töötajaga teiste inimeste kuuldes. Negatiivseks tagasisidestamiseks kasutan tõestus materjalid: pildid, meili kirjad. See aitab saavutada parimat tulemust. Vajadusel uurin situatsiooni. Rahulikult seletan, mis oli valesti tehtud. Koos arutleme, miks see nii läks ja mida saab teha, et saavutada parimat tulemust.

Alati olen avatud töötajate ettepanekuteks tööprotsesside parandamiseks ja tõhustamiseks.

Saan öelda, et tagasiside, nii positiivne kui negatiivne, aitavad luua meeskonnas usaldusväärseid suhteid. 

Comments

Popular posts from this blog

Kutsealane eneseanalüüs

Alustasin oma karjääri ettevõttes AS R-Kiosk Estonia aastas 2015 klienditeenindajana Tallinna Lennujaama poes. Alates aprill 2018 olin Viru Keskuse kaupluse juhataja, ja alates oktoober 2020 juhatan kaks poodi - Vabaduse Tunnel ja Vabaduse Väljak. Mina ja minu meeskond oleme meie ettevõtte esindajad ja meie eesmärk on parim, aus ja sõbralik klientide teenindus.   Iga klient kaupluse astudes peab saama kõik R-Kioskis pakutavaid tooteid ja teenuseid. Minu isiklik eesmärk on olla aus, sõbralik, positiivne ja õiglane   juht. Iga tööpäeva alustame positiivsete hoiakutega. Minu   töö kohustused on: Poe personali juhtimine. Meeskonna toimimise jälgin müügitulemuse ja tagasiside (klientidelt) analüüsimisel. Annan ausa tagasisidet kaupluse sisse koosolekutel ja arengu vestlustel töötajatega. Jälgin kaupluse müügitulemuse, panen paika kaupluse müügi eesmärgid, tutvustan eesmärgid ja tulemus töötajatele. Koolitan poe personaali ja uued töötajad lähtudes ettevõtte juhendamise p...

Currikulum vitae

  Nimi:                           Regina Pintšuk Sünniaeg:                     aasta 1981 Aadress:                      Tallinn, Lasnamäe Telefon:                       5035215 E-mail:                          reginajarv@gmail.com Emakeel:                      vene Perekonnaseis:             vallaline, 1 laps   HARIDUS...

Tööalase tegevuse lühiülevaade

Tööalase tegevuse lühiülevaade AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade ja mugavuspoodide jaemüügikett Euroopas. Mugavuskaubanduse üksusel Reitan Convenience on peale Eesti ärid veel Norras (Narvesen), Rootsis (Pressbyran, 7Eleven), Taanis (7Eleven), Soomes (R-Kioski), Lätis (Narvesen) ja Leedus (Narvesen, Lietuvos Spauda). Kokku töötab ettevõttes üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 400. Algne R-kioski kontseptsioon pärineb Soomest, ent alates 2012 a. oleme Reitan Group’i osa. Eestis on meil võimalus areneda täiesti iseseisvalt kujundades sortimenti ja toidutooteid just Eesti inimestele sobivaks. Ettevõtte eesmärgid ja kultuuri kirjeldavad ettevõtte põhiväärtused. Need on kujunenud ettevõtte ajaloo jooksul ja AS R-Kiosk Estonia on väärtustel põhinev ettevõtte. Meie väärtused on: Me viime ellu äriideed. Meil on kõrge ärieetika. Me tegutseme võlavabalt. Me loome võitjate kultuuri. Me mõtleme positiivselt ja oleme tegusad...