Tööalase tegevuse lühiülevaade
AS
R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt
teine esmatarbekaupade ja mugavuspoodide jaemüügikett Euroopas.
Mugavuskaubanduse üksusel Reitan Convenience on peale Eesti ärid veel Norras
(Narvesen), Rootsis (Pressbyran, 7Eleven), Taanis (7Eleven), Soomes (R-Kioski),
Lätis (Narvesen) ja Leedus (Narvesen, Lietuvos Spauda). Kokku töötab ettevõttes
üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 400.
Algne
R-kioski kontseptsioon pärineb Soomest, ent alates 2012 a. oleme Reitan Group’i
osa. Eestis on meil võimalus areneda täiesti iseseisvalt kujundades sortimenti
ja toidutooteid just Eesti inimestele sobivaks.
Ettevõtte
eesmärgid ja kultuuri kirjeldavad ettevõtte põhiväärtused. Need on kujunenud
ettevõtte ajaloo jooksul ja AS R-Kiosk Estonia on väärtustel põhinev ettevõtte.
Meie väärtused on:
- Me viime ellu äriideed.
- Meil on kõrge ärieetika.
- Me tegutseme võlavabalt.
- Me loome võitjate kultuuri.
- Me mõtleme positiivselt ja oleme tegusad.
- Me räägime teineteisega- mitte üksteist.
- Klient on meie ainus ülemus.
- Meil on lõbus ja oleme kasumlikud.
PEAMISED TÖÖÜLESANDED:
POE
PERSONALI JUHTIMINE
- Tõhustan ja arendan meeskonnatööd motiveerides personali ja aidates kaasa uute töötajate värbamisele ning oma meeskonna loomisele ja kooshoidmisele.
- Valin, juhendan ja koolitan poe personali
- Koordineerin poe personali tööd, kontrollin ja analüüsin töötulemusi.
- Tagan, et kõik töötajad lähtuvad igapäevatöös teenindusväärtustest ja teeninduspõhimõtetest, ettevõtte väärtustest, poe käsiraamatust jne.
- Juhendan uusi töötajaid ja aitan neil meeskonnas kohaneda.
- Selgitan ja vajadusel lahendan töötajate vahelisi probleeme ja pingeid.
- Tagan, et kõik töötajad täidaksid ettevõttes kehtestatud eeskirju ja juhendeid.
- Tagan, et kõik meeskonna liikmed on läbi lugenud Infokirja ja Kampaania juhendit ja täidavad seal antud juhiseid.
- Viin läbi poe koosolekuid, arenguvestlusi ja edastan alluvatele tööalast infot.
- Annan meeskonna liikmetele alati tagasisidet- nii positiivset kui negatiivset.
POE TÖÖPROTSESSIDE JUHTIMINE
- Kontrollin üldist kaupade vastuvõtmist ja piisavust poes ning üleandmist lattu.
- Tellin õigeaegselt ja piisavas koguses kaupu.
- Kontrollin kaupade kvaliteeti ja kokkulepitud sortimendi olemasolu.
- Optimeerin mahakandmisi.
- Tagan kampaaniate olemasolu ja vastavuse kampaania juhendile.
- Tagan üldise kontrolli kaupade säilimise, sisseseade ja ülejäänud kaupluse vara üle.
- Viin läbi kontrolli kaupluses ettenähtud välis- ja siseilme vastavuse üle, jälgin kaupade väljapanekute vastavust planogrammidele, kampaaniate väljapaneku vastavust juhenditele.
- Tagan puhtuse ja korra poe müügisaalis, laoruumis ja sellega piirneval territooriumil.
- Teen vajadusel ettepanekuid protsesside muutmiseks.
SÕBRALIKU TEENINDUSE PAKKUMINE KLIENTIDELE
- Olen oma meeskonnale eeskujuks klientide teenindamisel vastavalt teenindusväärtustele.
- Loon sõbraliku õhustiku töökohtadel.
- Võtan kasutusele abinõud konfliktisituatsioonide ärahoidmiseks ja lahendamiseks.
- Vaatan läbi kaebused, mis on seotud klientide mitterahuldava teenindamisega ning edastan kokkuvõtva info koos töötajate selgitustega otsesele juhile.
DOKUMENTATSIOON JA ARUANDLUS
- Koostan igakuiselt töögraafikud, edastan need personalispetsialistile ja tagan töögraafikute täitmise.
- Edastan personalispetsialistile info mis puudutab töötajate lepingutingimuste muutmisi.
- Täidan igakuiseid müügitulemusi ja müügikatte arenguid. Sean meeskonnale eesmärke, tagan nende täitmise ja teavitan töötajaid tulemustest.
- Tagan ladusa infovahetuse poe ja kontori vahel.
Comments
Post a Comment